Edderkopp = Spindel

När jag skulle plocka ihop lite tvätt som låg på golvet här nere i källaren var allt som det brukar, tills jag känner att det sitter något på min hand, det var en SPINDEL!! (Edderkopp på norska ;))
Jag gav av ett gallskrik och slängde iväg med handen och spindeln landade i vattenhon och där ligger den och kravlar.. får till slut modet att flytta den, fiskar upp den på en diskborste och spolar ner den i toan.

Alltså, jag fattar inte vilka mutant-spindlar det finns här i Norge, de är superstora! Och då menar jag verkligen det, har aldrig sett sådana i Sverige.. Har sett säkert 7 st nu sen jag kom hit och varje gång har jag tänkt att jag ska knäppa kort på en men har fått sådan panik varje gång så har antingen spolat ner den i toan eller krossat den med en Kalle Anka-tidning, men nästa gång, då ni ska jag ta den!!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0