Emil

Mina ögon orkar inge mer och mitt huvud värker. Jag är trött! Men inte undra på när jag vaknade kl 4 imorse... I morgon är det barnvakt som gäller typ hela dagen och sen hela natten.. om jag orkar så tänkte jag ta mig till gymmet och träna lite innan kl 14..

Bion var i alla fall superbra! Men superläskig, gillar inte svenska filmer i vanliga fall men den här var en klass för sig.. ;) Lärde mig ett nytt ord under filmen: (det var norsk text så man lärde sig många ord, men jag kommer bara ihåg det här) knark på norska betyder gubbe. :P

Sov så gott alla sötnosar, det ska Emil och jag göra i alla fall! Haha, nu undrar ni vem Emil är va?! Det är min gosehund, och han är min bästa vän jusst idag ;) Perfekt storlek och mjukhet så att man kan ha honom som kudde :D God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0