En skum tomte eller en skumtomte?!

Så var det fredag igen då :D (Min andra dag som 20-åring!) Har varit hemma med sjuka barn idag och städat lite.. har varit riktigt segt kan jag bara säga... Jag kommer nog bli sjuk snart tror jag.. ont i huvudet och är så trött så håller på att somna stående. Sen rinner näsan och det är ju alltid trevligt, INTE!!

Snart ska jag göra tacos som vi ska äta till middag... pappan kom nyss hem med en massa tacosbröd. Och då menar jag massa. En hel partypåse med typ 30 mjuka tacosbröd. Alltså vad tänker man med ibland? Så mycket äter man ju inte. Men han kanske försökte vara lite smart och ska lägga lite i frysen. Okej, i så fall var han smart.

Cissi och jag tänkte ha Astrid Lindgren-kväll ikväll men hon har fått magkatarr eller vad det var den stackaren så vi får se om det blir någe med det! Blir hon frisk så kör vi nog på det och så får vi se om vi kanske hälsar på Johanna som bor vid Rema 1000 också. Men frågan är faktiskt nu om jag orkar. För just nu är jag segare än en seg skumtomte.

Känner att det här blev ett lite oseriöst inlägg men så kan det bli ibland.
Jag har kommit på något som jag verkligen tycker är otroligt irriterande, och det är särskrivningar. Visst man förstår precis vad den personen menar men det är bara så irriterande. För det är faktiskt skillnad på blåbär och blå bär, och en skum tomte är verkligen inte samma sak som en skumtomte.

Allt för mig idag, ha en bra fredag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0