En trevlig kväll

God midnatt snart :)
For till Eveliina med 17.44-tåget, jippiii vilken tjej hon är ;) Superkul att träffas, det känndes som om det var hundra år sen sist! Vi kollade in några affärer det första vi gjorde, var en himla massa rea på Carlings men som tur var hittade jag inget jag ville ha ;) Sen spatserade vi mot hennes hus och då ringde Emma, hon undrade om vi ville följa med en sväng till Malin och sen Johanna, och så blev det :) Men först gick vi till Eveliina och jag kollade in hur hon hade det i sitt nya place, mysigt och fint! :) Sen kom Emma och vi åkte till Malin, och eftersom jag inte varit hos Malin förr blev det en liten rundtur där med ;) Vi snackade där ett tag och sen for vi vidare till Johanna och hon hade det också superfint! Hon bodde i ett litet hus utanför familjens hus, alltså familjens hus... var inte in och kollade men Eveliina och Emma sa att det var SÅÅÅ stort. Man hittade verkligen inte där inne :P Typ ett slott så att säga. Hoppas det blir en rundtur där snart ;)
Hos Johanna hade vi det mysigt med lite pepparkakor :) Haha, som jag doppade i sojamjölk. Det funkade att doppa pepparkakorna i mjölken, men det smakade verkligen pyton att dricka :P Vi gick sen en liten sväng i en stor park alldeles vid hennes hus, supermysigt :) For sen hem med tåget halv elva från Lysaker och ligger nu i sängen och knaprar nötter. Jag måste seriöst ha fått nått fnatt på dem, men kan inte sluta!! Men har kommit på en mycket bra lösning för att inte käka så mycket sånt.. Jag ska inte (och då menar jag verkligen det!!!?) köpa nötter själv, utan kan bara äta sådana om jag blir bjuden. Det är bara det att stå emot de små gobitarna...

Efter att ha varit hos tjejerna och kollat in hur de bor känns det rätt så ruttet att bo där jag bor nu. I ett litet rum som luktar plastmatta. Men men, jag vet.. Man ska vara glad för det man har. Men om man vill bo i typ ett slott då? Det ska jag i alla fall göra när jag blir stor, bo i ett slott alltså.

Sov gott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0