Grötdax

Har varit vaken nu i snart 3 timmar men jag ligger fortfarande kvar i sängen och degar. Tänkte gå och träna kl 12 men nu orkar jag faktiskt inte det. Och det är ju faktiskt lördag så man får ju vila ;)
Jag ska ju som sagt ha godis- och kakförbud tills julafton men vet inte om jag kommer klara det.. uuhh tänk vad mysigt det är att suga på en liten knäck när det är första, andra, tredje och fjärde advent.. och lussebullar på lucia, och pepparkakor doppade i mjölk!! Men men, har jag sagt det så ska jag hålla det!!
OCH det är faktiskt bara (exakt) två månader tills det är julafton!!

Börjar bli rejält hungrig så ska gå upp och fixa lite gröt nu snart, sen är det ju också snart dax för barnvakt... :P

Hoppas er lördag blir trevlig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0