Söndag igen

Jaha, så var det söndag igen då.. veckorna går så himla fort, jag hänger verkligen inte med!! Gårdagen var trevlig, träffade på några nya norskar, alltid bra med nya kontakter ;) Tog en taxi hem runt ett tiden och var väl i sängen runt 2 :)
Bryggan i Tønsberg var verkligen superfint, har nu sett det på kvällen med alla fina lampor som speglar sig i vattnet så nästa steg är att se det på dagen, det ska jag göra nästa gång jag åker till Tønsberg :)

Jag åkte buss från Tønsberg vid fyra och var hemma i Billingstad runt kl sex. Och då var det full fart här hemma! Hela familjens släkt var här på födelsedagsfirande och alla barn sprang omkring och var helt galna! :P Jag hälsade på alla och sen så slängde jag mig i sängen och knaprade på mina mandlar ;)

Funderar på att släcka lampan nu och faktiskt ta och sova, är grymt trött och vill vara utvilad tills i morgon då det är dax för jobb igen...

Nu har träningsverken gått över men hoppas på att få lite ny i morgon för då är det dax för catslide igen :) Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0