I love it

Är ganska nyss hemkommen från ett grymt roligt boxnigspass!! Så himla härligt att bara slå och få ut alla sina aggressioner. Inte för att jag hade några idag men det var skönt ändå ;) Det var en engelskman som höll i det, skitbra var han :) Han sa så här till mig: Oohhh, you're a fighter, I like it ;) haha
Egentligen skulle Cissi också varit med men hon fick feber så jag åkte själv, boxade med en snäll finsk tjej och det gick bra :)
Det känns så bra att jag har kommit igång med träningen nu igen, efter att (som jag iaf tycker) haft ett låååångt uppehåll med träningen, jag blir så mycket gladare och piggare av träningen, det är superkul! :D Jag ska verkligen utnyttja mitt gymkort nu, vill inte bara slänga bort pengarna, näe här ska det användas mycket!!

För övrigt idag så har jag och Cissi varit hurtiga och gått till banken idag och fixat ett bankkort, bankkonto, sparkonto och internetbetalardosa till mig. Jag hade förberett mig mycket för det, haha man har en bild på sig själv på bankkortet, för kortet är även en legitimation, så man var ju tvungen att se lite normal ut på det kortet.. tjejkompisarna här varnade mig att de bara knäppte när man inte var beredd och så tog de bara ett kort, så därför så log jag och försökte se normal ut så fort jag ställde mig mot väggen där jag skulle bli fotograferad.. och jag tror och hoppas att det blev ganska bra. Det visar sig om en vecka när det dimper ner i postlådan :) haha

Efter banken hann vi med att slinka in på Indiska en stund, jag köpte supersöta vantar :)
Vi hade Isak med oss i vagnen (barnet som Cissi tar hand om) och bestämde oss för att ta en annan väg hem, men Cissi sa att vi går där bara du tar Isak uppför mördarbacken. Ja sa jag. Skulle inte gjort det. Haha, det var verkligen världens mördarbacke, var helt slut när jag kom hem!! Men det var ju bra med lite extra tränig ;)

Har även putsat lite fönster idag och hängt tvätt. Kul. Eller inte. :P

Nu ska jag sova, god natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0