Jacka-jakt

Har insett att det börjar bli riktigt kallt ute nu för tiden så har bestämt mig för att införskaffa mig en vinterjacka. Nu går jag runt och huttrar i min höstjacka men den har nu gjort sitt kapitel. Problemet är nu bara att hitta på en jacka. De krav som jag har är att den ska vara fluffig, mysig och gå ner över rumpan. Färg vet jag inte, typ marinblå eller svart kanske!?!
Jag måste också köpa mig ett par nya vintervardagsskor, mina uggs är totalt trasiga nu! :P

Cissi och jag ska gå till Smart Club nu snart och se ifall det finns någon jacka där, håller tummarna för det! :)

Min förkylning har blivit värre nu :( Det börjar sticka och ha sig i ögon och näsa och halsen är som en klump, jag orkar inte med det! Men jag är glad ändå för snart är det jul! :D ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0