Jag tror jag är knäpp

Här står jag i tvättstugan och viker tvätt och lyssnar på JULSÅNGER! Älskar verkligen allt som har med julen att göra och kan lätt börja lyssna på julsånger långt innan jul. Och ni som känner mig extra bra vet att jag även har tid med att byta papper på julklapparna flera gånger innan jul, man måste faktiskt göra det om man slår in dem i augusti för då har ju papperet hunnit blivit knöligt ;) Haha, men så flitig var jag förr i tiden, då mormor fick 16 julklappar, en garnbläckfisk i varje paket ;)

Inte riktigt så flitig är jag nu men jag börjar faktiskt fundera på vad jag ska köpa till alla folk i julklapp, får se om jag handlar allt i Norge, lite kul om det kommer härifrån med det är ju lite dyrare :P Aja, det är ett senare problem.

Nu ska jag fortsätta vika lite tvätt :)

Kommentarer
Postat av: emma linde.

haha, vad söt du är! :)

sa jag förresten att din mobil är hos cissi? :)

eller hon kanske sagt det! :) hihi.



SNART MÅSTE VI SEEEES! :)

Sen när lönen kommer kan vi springa på sandvika & shoppa lite julklappar :)

2009-10-05 @ 14:16:30
URL: http://emmlinde.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hihi, jag har redan fått den av Cissi, hon var hit med den i morse :)



JA! Känns som det var hundra år sen nu sen sist :P

Lätt att vi ska köpa julklappar då!! :D

2009-10-05 @ 15:15:25
Postat av: Märta

Ååh du är så söt. Jag längtar tillbaka till förra julen när vi gjorde massa julgrupper! :) ♥

2009-10-05 @ 15:49:21
URL: http://watchingkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0