Jeg må gå på do!

Nyss hemkommen från Majorstuen :) Jag, Cissi, Eveliina och Johanna har varit hemma hos Johanna och druckit saft och bara myst! Och när jag skrev druckit saft så menar jag drukit saft. I alla fall jag! (de andra drack te, utom Cissi) Tre eller så var det fyra superstora glas fyllda med god saft drack jag, och det straffar sig kan jag säga. Var på toa tre gånger under mycket kort tid hos Johanna, sen en snabbis innan vi skulle dra hem. Och när jag kom innanför dörren här hemma så sprang jag på toan det första jag gjorde! Visst jag vet att jag har en dålig blåsa, men trodde inte den var sååå dålig... :P

När vi skulle hem från Johanna så skulle Cissi och jag först åka t-banan till Nationalteatern.. och eftersom ingen av oss hade gjort det förr så var vi en aningen nervösa. Dessutom så sa både Eveliina och Johanna att man inte behöver någon biljett för man åker en så kort bit, men då sitter man ju i klistret om det kommer en kontrollant och man får betala 500 spänn :P Eftersom både Cissi och jag är mycket ordentliga så ska vi köpa en biljett för den korta biten ändå.
Innan vi kom till t-banan skämtade vi och sa: ähh vi åker utan biljett, kommer det en kontrollant så säger vi bara att vi inte fattade hur man köpte biljetter... Haha, och när vi skulle köpa biljett så fattade vi verkligen inte hur man gjorde heller! (Eller Cissi kanske kom på det efter ett tag men vi köpte aldrig någon :P ) Så när t-banetåget eller vad det nu heter kom så kikade vi om det fanns någon kontrollant på tåget.. vi såg ingen så vi smet in i sista vagnen. Den korta biten vi åkte känndes som den längsta någonsin men som tur var så kom ingen kontrollant ;)
Vi åkte till Nationalteatern och bytte till tåg där och åkte till Billingstad.

Det har bestämts en hel del nu under kvällen. På fredag ska vi på bio och se Se Upp! i 3d (skriver man så!?) och sen nästa fredag ska vi ha Astrid Lindgren-filmkväll med morötter, gurkor och dipp :) Längtar redan! :D
Har även bestämt mig (tror jag i alla fall) att jag inte ska ha gotteriförbud tills jul.. ! Gahh, blir tokig men tror det får bli så att jag bara ska äta på lördagar istället, lördagsgodis!

Nu ska jag sova för jag är trött :)
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: märta

längtar efter dig!

2009-10-26 @ 22:25:15
URL: http://watchingkling.blogg.se/
Postat av: Linnéa

längtar efter dig jag med!! men det är bara 54 dagar tills jag kommer hem nu :)



lycka till nu med det du ska göra snart, det kommer gå galant! :D

2009-10-26 @ 22:36:51
URL: http://linneaenerhall.blogg.se/
Postat av: kaisa/kaia

jeg må på dass.

2010-05-06 @ 12:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0