Tuppen

Vaknade första gången kl 2. Toabesök. Nästa gång kl 4. Toabesök. Och har nu sen klockan 4 legat vaken här i min säng och inte kunnat somna om. Kl 6 blev det förresten också ett toabesök. Har inte sovit så många timmar så kommer nog vara heldöd ikväll :P
Under tiden jag har varit vaken så har jag hunnit med att läsa några kapitel i min bok, sen så har jag läst hundratals bloggar och funderat på hur dagen ska bli.
Jag som aldrig brukar ha svårt för att sova, men jag kanske är lite nervös tror jag.. har lite att fixa idag nämligen... Så fort det är fixat blir det uppdatering här!

Börjar jobba nu snart, ska försöka vila lite till innan frukostdax.
Tänker på er därhemma! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0