Lördagsgodis

Eller inte! Jag är en sån som gillar att ge mig själv löften, men har blivit ganska dålig på att hålla dessa löften på senare tid. Så har nu i skrivande stund bestämt mig att jag ska inte äta något onyttigt fram tills Julafton! Jag ska verkligen hålla det och det blir slag på fingrarna om jag försöker något annat! ;)

Träningen igår med PT:n gick superbra, hon (som för övrigt måste ha haft silikonkinder) gav mig en massa övningar som jag ska göra för att träna upp musklerna i rygg och mage så att jag inte får någe mer ont i ryggen som jag hade i somras.. 2 ggr i vecka ska jag göra det programet + 3 till andra pass och så ska jag träffa henne igen om fyra veckor och se hur jag har utvecklats :)

Vaknade halv åtta idag av att ungarna här i huset skriker som galningar, orkar inte vara här nå mer nu... Nu ska jag gå ut på en powerwalk och fundera lite och sen ska jag kanske masa mig iväg till gymmet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0