Micromacka

Hej där!
Att vara barnvakt kan vara riktigt jobbigt. Jag fick sluta kl nio igår kväll och slängde mig i sängen typ på en gång efter det :P Anniken och Andreas for i väg på träning så jag och Caroline gick på en liten tur och plockade kastanjer och lekte lite på en lekplats :) Sen hem och käka lite kvällsmat... Jag visade Caroline hur man gör en micromacka (för er som inte vet så tar man en mjuk macka med ost på och så sätter man den i micron och värmer tills osten har smält, och vipps så har du där en micromacka!) och kommentaren efter första tuggan var: Kjempegod!! :D Läste även godnattsaga för minstingen, det blev Tante Grønn, tante Brun og tante Fiolett :)

Nu snart ska jag och Cissi gå på en promenad, jag måste gå till Kiwi och handla lite och sen borde jag gå till banken också... Jag fick hem mitt bankkort igår och självklart så har de skrivit fel födelsedatum på kortet... 69 istället för 29... :P


Här är två bilder från igår:




Kommentarer
Postat av: märta

ååh va söt hon är! och gud va gott med micromacka! men de får jag vänta med till helgen, haha ;) längtar efter dig!

2009-10-13 @ 10:28:57
URL: http://watchingkling.blogg.se/
Postat av: Linnéa

haha, jaa passa på att ät lite gott då! :) längtar efter dig jag med som en tok!!

2009-10-13 @ 12:03:48
URL: http://linneaenerhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0