Ont i tummen

Godmorgon på er!
Jaha, en ny vecka igen då.. Och har mycket att göra idag, hela bänken är full med sånt finporslin som inte kan köras i diskmaskinen så kommer då inte vara syssellös idag :P
Jag som hade längtat så mycket till träningen ikväll och så kan jag inte träna, måste vara barnvakt :( Men om mamman inte kommer hem allt för sent kommer jag nog ta mig en låååång powerwalk ikväll i alla fall :)

Mysigt i morse när det var mörkt ute när man vaknade, det märks att vi går mot vintern :)
Det regnar jusst nu och jag är trött men ska sätta på lite musik nu så jag kan digga lite medans jag diskar :)

Har himla ont i min tumme, när jag var hemma i Ockelbo sist så råkade jag slinka lite med rakhyveln och skar upp typ hela tummnageln :P Och nu har den spruckit upp ännu mer så det gör skitont när jag t.ex. ska skriva sms, så får nog ha plåster på tummen nu och tills jul tror jag, för då har den kanske växt ut igen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0