Pension snart eller?

Ringde precis till Swedbank och fixade en ny kod till min internetdosa eftersom Bus-Klara fipplade med den när jag var hemma i Ockelbo och gjorde så den blev blockerad :P Då frågade killen i Sverige om jag ville prata lite om pensionssparande, tydligen är det bra att börja spara redan nu om man ska få det bra ställt när man blir gammal.. Så nu har jag fixat så att varje månad kommer det att dras 100 kronor från mitt konto till ett pensionsspararkonto som jag inte kan röra förrän jag blir 55 år :P (!). Ganska bra faktisk tycker jag :) Jag är egentligen sämst på att spara pengar så det känns bra att jag inte kan röra de här pengarna ;)

Men shit, 45 år kvar tills jag går i pension, kanske dax att börja leva livet nu då!? Haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0