Sötfisar

Sitter här i köket nu med mina små sötfisar: Lovisa, Märta och Klara :D  Vi käkar stekt ägg och plommon och lyssnar på Amy Diamond, Klara som är 5 är verkligen grym på hennes låtar ;)
Nu strax ska vi ta oss till Preem och köpa lite dajm, sen blir det till att göra en Romantisk Dajmkladdkaka tills ikväll när släktingarna kommer på besök :)

Igår var jag med Caroline och Gustav till öppna förskolan och lekte lite, mys! Sen var jag till mormor och sen på kvällen åkte jag med Carro till Valbo för lite shopping, kollade på en vinterjacka men det fanns bara fula!! Så det blir nog så att jag får köpa en i Norge ändå... :P







Gustav och Caroline





Sååå söt så man smälter <3

Kommentarer
Postat av: märta

sööötast i världen :)

2009-10-03 @ 11:20:20
URL: http://watchingkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0