Sånt är livet

Det känns som om jag har gått ca hundra mil idag. Först tog jag ju en morgonpowerwalk på ca en timme och sen så gick jag till Sandvika (45 min) för lite shopping och träning. Gick runt en massa där på shoppingcentret och sen så tränade jag. Efter det var det dax att gå hem. Skulle haft en stegräknare idag tametusan.
Hittade på lite smått och gott idag, shopping gör en alltid på bättre humör, i alla fall när man hittar det man vill ha och det dessutom är på rea ;)

Sitter och käkar sushi nu (mums!) och tar som vanligt alldeles för mycket wasabikräm så det kommer upp i näsan och gör skitont!!

Nu ska jag vara barnvakt :( Skulle verkligen bara vilja vara för mig själv ikväll, men men... Sånt är livet.




Kommentarer
Postat av: märta

ååååh smarrigt..

2009-10-17 @ 23:20:37
URL: http://watchingkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0