Seg råtta

Halloj! Ligger här i sängen och är död som en seg råtta. Har absolut ingen ork idag. Jag vaknade kl 8 som vanligt av en massa stamp och skrik uppefrån och sen dess har jag legat i sängen och läst bloggar. Vid halv 12 tiden började det kurra i magen så smög upp då och gjorde mig lite brunch: Gröt med banan, två stekta ägg och lite konserverad majs. Gottigottgott.

Käkade brunchen och kollade på Kung Fu Panda i sängen. Nu så vet jag inte vad jag ska göra. Väntar på ett samtal men det kommer nog inte förrän i morgon. :P Funderar på om jag kanske ska städa ur garderoben igen, har en massa kläder som jag inte alls har använt (!) sen jag kom hit så de kan jag ju faktiskt lika gärna slänga.

Om jag orkar så tar jag en promenad, verkar vara fint väder idag i alla fall. Skulle egentligen gått på yoga idag med Cissi men varken hon eller jag orkar det! Har faktiskt en yoga-dvd så kanske kör den på rummet ikväll istället :)




Bagare-Klara i farten bakar romantiskt daimkladdkaka! Saknar den lilla plutten :)


Kommentarer
Postat av: lovan

oj va hon bakade va

2009-10-18 @ 17:34:18
Postat av: Linnéa

jaaaaaa, men lite.. Hon åt som en häst iaf ;)

2009-10-19 @ 10:06:04
URL: http://linneaenerhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0