Shit pomfritt!!

Shit pomfritt!! (haha, stavas inte det pommesfrittes eller nått?) Jag kan inte fatta att det redan är fredag.. dagarna går sjuuukt fort här borta. Men det är bra, för jusst nu vill jag bara att tiden ska gå fort. Känner en klump i magen hela tiden men den kommer inte försvinna förrns på söndag, om jag inte kommer på andra tankar senare idag...


Eftersom det är tråkväder här och vi inte har varit på bio tidigare så har Cissi och jag bestämt att vi ska på bio ikväll! :D Vi ska se Flickan som lekte med elden, hoppas på att den är bra!

Det är inte ofta man säger så här, men: Jag vill att det ska vara söndag NU!!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Det kommer gå SKIT BRA!!!!

2009-10-23 @ 18:24:58
URL: http://emelieeriksson.webblogg.se/
Postat av: lovan

döda dom

2009-10-24 @ 00:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0