Sista natten i Ockelbo på ett tag nu

Dagen har bestått av mys, frukost framför tv:n med No country for old men, kolbullar i stugan, diggat musik i racerbilen, packning av väskan, hårklippning av syrran och next väntar tacos! Idag tänkte jag prova ha lite jordnötter i, sist blev det bananer och cashewnötter, ett tips för er som vågar prova ;) riktigt gott kan jag bara säga :)

I morgon far jag tillbaka till Norge igen.. Känns inte så kul.. faktiskt väldigt TRÅKIGT!! helgen har gått så fort! Nu kommer jag inte komma hem förrän till jul :( Vi får väl se vad det blir för väder i morgon när jag åker.. det skulle ju kanske kunna bli snö i natt!! Men det har varit riktigt mysigt att vara hemma och fått sova i sin egen säng, fast har bara gjort det en natt.. haha resten av nätterna har jag och syrran slumrat tillsammans :D

Nu ska jag duscha och sen ska Märta, Lovisa och jag laga mat :D








Kommentarer
Postat av: märta

baby jag vill inte att du ska åka :(

2009-10-04 @ 00:01:55
URL: http://watchingkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0