Strumpor

Nu har jag äntligen fixat klart med alla familjens rentvättade kläder.. något som jag verkligen hatar är strumpor. Särskilt strumpor som är ut och in, så segt att vända på varendaste strumpa!

Pratade nyss med Susanne på praktikantförmedlingen och nu är allt klappat och klart, jag har verkligen sagt upp mig :D Till och med skrivit på ett papper att jag ska sluta om en måndad. Känns så bra!
Men det verkar som om mamman är lite purken, för har ganska mycket saker att göra idag :P Men det är bara att bita ihop! Bra att ha något att göra för då går tiden fort :)

Fick reda på imorse att jag ska vara barnvakt både lördagen som kommer nu och nästa lördag.. lite segt för vi som kanske skulle ut i Oslo i helgen men det får i så fall bli en annan gång :P

Ikväll ska jag träffa Johanna och vi ska ta en fika på Wayne's eller nått :) Mys!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men tusan, du är ju barnvakt hela tiden ju :(

2009-10-26 @ 11:33:06
URL: http://cissinorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0