Tandborste

Man kan bli tokig på sig själv ibland. Det blev jag igår.. Precis efter att jag hade lagt mig tillrätta i sängen och nästan hade somnat kommer jag på att jag inte har borstat tänderna! :P Jag orkade verkligen inte gå upp ur sängen och göra det heller, och jag som aldrig brukar slarva med tandborstning! Men i morse blev det istället en långtandborstning, härligt :D

Kom nyss hem från extrastädningen, det gick bra men blev tokig på mina hörlurssladdar till iPoden som fastnade överallt hela tiden, men så smart som jag är kom jag på att man kan stoppa in sladdarna innanför tröjan så att de inte hänger och flänger.. Ibland har även jag mina stunder, haha ;)

I morgon ska största barnet Anniken ha party här hemma (hon fyller 11 år på lördag) så måste städa och fixa nu så att det är fint tills i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0