Tillbaka i Norge

Nu är jag i Norge igen! Resan hit gick bra, men är ganska sliten nu efter ca 8 timmar på en buss :P
Läste mest hela tiden, har börjat läsa "Den hemlige kocken" som är skrämmande bra. Den handlar om alla tillsatser som finns i maten... har bara läst en tjugondel men har redan insett vad mycket skit det är i maten...!

Känner verkligen att jag hittar på Oslo centralstation nu, haha jag hittar ju på rätt tåg hem alldeles själv ;) Och det var värsta bra för bussen kom fram lite tidigare så hann med ett tåg som gick 20.23. Hade tänkt åka med 20.53-tåget så hade lite småflyt där.

Har pratat med de där hemma i Sverige nu över Skype, en mycket bra uppfinning må jag säga, helt gratis ;) 
Helgen gick superfort och nu känns det som om man nästan inte har varit hemma alls..! Men tiden går ju så fort så snart är jag hemma igen, bara två och en halv månad nu innan jag kommer hem igen ;) Har redan börjat kolla på biljetter, bra att vara ute i tid så att man får en billig resa ;) Dock ska familjen jag bor i betala resan hem då men kan ju vara lite snäll mot dem och hitta på en billig :)

Nu har jag duschat och smörjt in mina fötter med superfet salva, satt på strumpor och krypit ner i sängen. Det är iskallt på mitt rum idag så det blir till att sova med ett täcke och fem filtar, haha kommer väl vakna i natt av värmeslag :P

I morgon är det måndag igen då, ny arbetsvecka och nya möjligheter! Ska nog börja stretcha varje dag nu så att jag kan gå ner i splitt/spagat till jul ;P Får se hur det kommer gå ;) Men alltid bra med en utmaning :)

Sov gott, eller som jag brukar säga: Slumra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0