Tillbaka i Tønsberg

Igår slängde jag mig på bussen till Tønsberg igen! Och då menar jag verkligen slängde! Tåget från Billingstad in till Oslo var försenat så jag hade ca 5 minuter på mig att ta mig från Oslo central till Busscentralen, tur att jag visste precis vart jag skulle, sprang som en tok hela vägen och jag hann! ;)

Emelie mötte mig vid stationen i Tønsberg och vi åkte direkt till Kiwi och handlade lite mat, det blir ett kärt återbesök för tacos i våra magar den här helgen ;) Älskar verkligen tacos :D
Vi kollade på film igår och somnade typ vid ett tiden.. sen vaknar jag vid halv åtta på morgonen och är klarvaken och kan inte somna om.. så försöker läsa en tidning i mörkret men det går inte så bra så bestämmer mig för att gå upp fixa frukost i stället :)
 
Hittils har dagen spenderats i centrum i lite affärer, shoppat lite bra saker och hann även med att sola lite i solarium, härligt ;) Nu käkar jag lite popcorn, ska ta en dusch sen och så ska vi fixa tacos, käka och sen dra oss vidare på lite party med en massa norskar ;) så natten kommer spenderas vid bryggan här i Tønsberg :D




En bild från i morse, det var bara vi som åkte med bussen in till centrum.. Vanliga människor är inte uppe och åker buss kl 9.20 på en lördag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0