Uppe med tuppen

Varför är jag vaken nu!? Vaknade av att jag var så kissis så gick på toa och nu kan jag inte somna om! :P Egentligen skulle jag ju ha fått sovit en timme till... Fast jag var faktiskt duktig och somnade runt halv tio igår så man kanske har fått sina sömntimmar i alla fall...

Märkte nu alldeles nyss när jag skulle gå till badrummet att jag har världens (och då menar jag VÄRLDENS) träningsvärk i mina armar, kan knappt lyfta dem!! Men lite småskönt är det ändå ;) Nu är det lite vila på träningsfronten, blir nog inte pass förrns på måndag. Men det behövs kan jag säga ;)

Idag är det full sprätt här hemma, först städning av hela övervåningen och sen på eftermiddagen när Anniken kommit hem från skolan är det pizzabak som gäller! Det är 14 st jenter som kommer hit ikväll på bursdagsparty så vi måste nog göra ganska många pizzor.. :D Måste fixa ett kort till paketet hon ska få av mig, det blidde en Snoopy-necessär + snoddar.

Måste även hinna med att packa min väska! Ska nämligen åka till Emelie i Tønsberg i kväll och vara där hela helgen, hon är verkligen en supergo tjej :) Hon har träffat på en massa norska ungdomar där som vi nog ska umgås lite med i helgen :)

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: märta

Åh va duktig du är :)

Vi har precis vaknat vi med och Lovisa har nyss kommit hit :) Gissa vad vi ska göra idag?

Baka bullar ;)

Puss!

2009-10-09 @ 09:30:40
URL: http://watchingkling.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Men era bullfisar, ni kommer ju snart se ut som bullar ;)

2009-10-09 @ 12:17:05
URL: http://linneaenerhall.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja det var gröt med blåbärssylt och russin :D!

2009-10-09 @ 16:16:58
URL: http://cissinorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0