Dagen mittemellan

Jaa då var det torsdag då, dagen som är mitt i veckan. Kan inte fatta att det är torsdag, dagarna och veckorna går så himla fort! Lite mindre än en vecka nu tills jag åker hem till min kära by och mina älsklingar! Saknar alla sötnosar där hemma! Tror jag faktiskt kommer flyga hem till Sverige, på onsdag kväll om allt går som det ska :D

Idag har jag varit värsta städtanten, efter att jag lämnat Caroline på barnehagen cyklade jag direkt till Marianne (en som jobbar på barnehagen) och städade hemma hos henne, lite extra money ;) Sen hem och städa nedervåningen. Helt slut efter det..!

Jag har bokat biljetter idag, för i morgon ska jag åka till en tjej som heter Emelie som bor i Tønsberg som ligger 1,5 timme neråt i landet vid kusten :) Ska hälsa på henne hela helgen och vi ska på rundtur, träna, laga mat och en massa annat skoj ;) Kommer hem på söndagkväll... Sen LEDIG på måndag! The family är borta någonstans så det blir lugnt här hemma :)

Nu ska jag vila magen lite så att laxen smälter sen är det gymmet som gäller med Cissi! Idag blir det fettförbränning! Ska ladda iPoden nu med en massa taggmusik :D

Kommentarer
Postat av: Emelie Eriksson

Weehooo!! :D

2009-09-25 @ 13:36:13
URL: http://emelieeriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0