Hemma

Nu har jag varit hemma i några timmar och resan gick superbra hem. Jag hittade t.o.m. på rätt tåg hem från Oslo central, helt själv! ;) Pratade nyss med mami och papi på skype, bara tre dagar kvar nu tills jag kommer hem, längtar!

Nu ska jag ta mig en dusch och kanske packa upp min väska och det som jag shoppade igår ;) Emelie och jag har pratat om hur mycket fula kläder vi har så det blir en totalrensning i garderoben i morgon, alla fula kläder ska bort, och in med nytt och fräscht!! ;D

I morgon blir det även SOVMORGON! :D Inga barn är hemma, de kommer i morgon kväll, så det blir verkligen inte att gå upp 7.20 i morgon.

Här kommer lite bilder från helgen :)




Mina nya kläder ovan :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0