Ready to go

I'm ready to go!

Dagen har mest bestått av att städa, typ hela huset, tvättat en sjukt massa kläder. Strykigt, handlat lite och packat min väska! Snart kommer Emma och sen ska vi hämta Eveliina, sötnosarna ska skjutsa mig till OSL (Flygplatsen i Gardemoen) Sen ska de följa med mig in till rätt gate också, hur bra som helst, slipper jag oroa mig för tåg och sånt dit. Sen är det en timmes flygfärd till Arlanda, sen tåg hem därifrån.. Kommer fram till Ockelbo 21.34 :D JAG LÄNGTAR!

Måste berätta lite om igår när vi var på afrodance.. Emma, Cissi och Eveliina kom och hämtade mig, och Emma sa att hon hade en överraskning..! Haha, jag skulle få köra bilen till gymmet :) Och som tack för alla gånger jag fått åka med henne tankade jag bilen också :) Haha, har man inte kört bil på 1,5 månad så är man lite ringrostig, men tillslut fick jag ordning på kopplingen och gasen ;)

Afrodancen var superkul, man kännde sig som en apa! :P Det var en svensk tjej som höll i passet, det var gøy!

Kommer som sagt spendera några dagar hemma i Sverige, försöka träffa alla och ha ett litetförtidigtkalas för släkten ;) Sen blir det en massa mys med Märta och syrran och en sväng till stugan ska jag nog också hinna med :)

Nästa gång vi hörs så är jag i Sverige :)

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0