Seg som en deg

Jag hade ju som sagt sovmorgon i morse men såklart vaknar jag kl 8 och är superpigg och kunde inte somna om, så lika bra att gå upp då! Satt i soffan och käkade frukost och kollade på svensk tv, skönt att höra lite svenska röster :)
Inga barn är hemma idag så jag har inte haft så mycket att göra.. Har strykt lite, hängt tvätt och torkat av lite lister och dörrar... Var även ut på en promenad till en sportaffär, köpte ett cykellås, haha jag tappade nämligen bort cykelnyckeln till ett lås jag lånade, som jag hade låst cykeln med, så var tvungen att knippsa av det.
Har efter det insett hur enkelt det var att knippsa av ett lås, inte särskilt starka grejer det där inte, eller så är det jag som är väldigt stark ;) Så efter jag gjort det känndes det som man var tvungen att köpa ett nytt lås ;) Hittade även på en träningst-shirt som snart kommer till användning.

För strax ska jag iväg, Cissi och jag ska träna! Ikväll blir det Total Core, ska bli himla skönt att köra slut på kroppen ;) Cykeltur fram och tillbaka blir det också, haha jag får inviga det nya låset ;)

I morgon blir nog en jobbig dag, alla barnen ska vara hemma och jag ska vakta dem! Hrm, undrar vad vi ska hitta på.. Kanske blir så att vi utforskar en lekpark :)



Kommentarer
Postat av: emma YAO.

sötnos! :)

2009-09-28 @ 22:04:39
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0