Tønsberg

Jag kom fram till Tønsberg igår! Haha. Men jag var lite lost på bussterminalen i Oslo, gick lite fel, frågade en gubbe vart jag skulle gå, gick lite fel igen, frågade en tant vart jag skulle gå och då kom jag rätt! Tack snälla tant! :D Resan ner hit tog typ 1,5 timme, spelade spindelharpan på datorn och lyssnade på iPod och vipps så var jag framme! Emelie mötte mig och vi åkte raka vägen till mataffären Kiwi och handlade lite mat. Sen hem till huset som hon bor i, superfint :) På kvällen kollade vi lite på tv och så började vi kolla på en film, kommer inte ihåg vad den hette men den var bra, haha fast vi orkade bara se halva för vi höll på att somna :P Vi ska se resten ikväll :)

Och nu har vi nyss kommit tillbaka från gymmet! Vi körde Step & styrka så vi är helt slut nu. Ska bara duscha, käka lunch och sen ska vi iväg och shoppa lite ;) Ska försöka hålla mig och inte handla allt för mycket.. får se hur de går :P

Ikväll ska vi bara ta det lugnt, käka tacos och kolla på film, kanske gör vi lite ansiktsmasker också ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0