Träningsverk!

NU köööör vi! :D Nu har Cissi och jag bestämt oss, vi ska bli fit for fight till jul! Och då menar vi verkligen det!! Så i måndags köpte jag gymkort på Elixia i Sandvika, hur fint gym som helst med en massa träningsmaskiner och massa roliga pass att gå på! :D Det finns även en spaavdelning där med ångbastu, vanlig bastu och en liten relaxavdelning!
Efter att jag köpt kortet satte vi igång och träna på en gång, och det blev Catslide! ;) Man hade typ tygplattor, 4 st, och så gjorde man olika övningar med plattorna. Man hade händerna på de och gled lite fram och tillbaka, en superjobbig övning var när man hade fötterna på plattorna och så stod man i plankställning och drog in benen mot magen, skitjobbigt!! Haha, ni kanske inte fattar men det var jobbigt iaf :D
Igår tränade vi också, vi cyklade till gymmet och där blev det Elixia power! Typ som body pump eller push eller vad ni nu vill kalla det ;P SKITjobbigt det med! Haha, märks att man inte har tränat regelbundet nu på ett tag, men nu är det som sagt andra bullar som gäller!
Efter passet gick vi på spa :) Satt i ångbastun och stekte och kylde av oss med kjempekallt vatten så vi typ dog, sen duschade vi... När vi skulle hem tänkte vi nästan ta cyklarna på tåget för vi var helt slut, men nej nej, ska man komma i topp-form måste man ta tillvara på alla träningstillfällen så vi cyklade hem!! Och vi klarade att cykla uppför mördarbacken, hehe eller iaf jag ;) Vi är såå duktiga :)
Och sen kom denna dag, dagen då man tror att man har åldrats i förtid. Jag kunde nämligen nästan inte komma ur sängen! Det gjorde ont i varenda liten muskel när jag rörde på mig, mest i höftböjarmuskeln men också i magen. Så fort jag trycker lite på den gör det svinont, och något får verkligen inte vara roligt så att man börjar skratta, för så fort jag spänner magen dör jag. Men men, det är MITT NYA TRÄNINGSLIV och jag gillar det! :D

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi är så himla duktig :) Idag blir det mer träning hoppas jag!:D

2009-09-24 @ 08:37:58
URL: http://cissinorlander.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Självklar blir det träning! :D

2009-09-24 @ 18:47:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0