Vaktat små monster

Idag har jag vaktat monster, haha näedå barnen har varit så snälla så. På morgonen putsade jag lite fönster, fick ha mössa och tjocktröja på för det var ju bara 2 grader varmt! :P Sen åkte vi på cykeltur, var en sväng till Kiwi och handlade och nu sitter jag och Caroline och gör Bursdagskort till Anniken som fyller år om tre veckor :) Och idag har jag insett att det är exakt 1 MÅNAD tills jag fyller år! :D hihi

Snart ska vi upp i köket och laga mat, det blir grönsakssoppa, mums! :D
Sen ska jag, Emma och Cissi åka och träna i Bekkestua, det blir Afrodance ;)

I MORGON ÅKER JAG HEM! <3

Och jag måste bara tala om en helt mysko grej. Jag hade ju tappat bort nyckeln till cykellåset ju, men så idag när jag skulle läsa en inredningstidning så ligger nyckeln i tidningen!! GAHH! Alltså jag blir galen, hur i h*lvete hade den hamnat där? Aja, den kom fram tillslut i alla fall, dock lite för sent :P





Kommentarer
Postat av: Märta

Åååh va kul att du börjat blogga älskling! Så kan man ha lite koll på dig ;)

Jag kommer hem imorgon mitt på dagen, är hemma hela helgen. Längtar jättemycket efter dig! Puss!

2009-09-30 @ 10:28:36
URL: http://watchingkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0