Bikinis don't lie

Alltså guuud vad jag är duktig. Eller? Trotsade ösregnet mitt på dagen och var ut och sprang. Jag såg mer eller mindre ut som en lerhög när jag kom hem men det var det värt. Har nyss avverkat ett pass på gymmet.. och det var lite roligt. Bokade mig till ett pass jag trodde var nytt. Bikinis don't lie hette det. Men när jag kommer dit så sa instruktören att det var samma pass som det brukar vara på torsdagar kl 18, bara att de hade ändrat namnet på det och ändrat lite på upplägget eftersom det har varit så dåligt med folk på passet förut. Snopna blev nog några. Men det är ju klart som korvspa att alla tjejer öste in på passet när de ändrat till det namnet. Jag gillade i alla fall passet och gick svettig därifrån, haha.

Nu ska jag göra INGENTING. Vilket jag tycker jag är värd efter denna hektiska dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0