Underbart

underbart, Underbart, UNDERBART väder har vi här i Oslo! Kan inte fatta att solen kan värma så himla mycket, hur härligt som helst! Idag gjorde vi oss ett andra försök att lämna lillan på barnpassningen på gymmet men utan något vidare bra resultat.. Hann springa typ 10 min på löpbandet och sen så kom barnpassningstjejen med en störtgråtande liten bebis. Hon ville absolut inte leka med henne utan hon ville vara med mig istället (och det kan man ju förstå, höhö). Vi ska dit snart igen och prova, för jag ger då inte upp i första taget.

Var i stället ut på en powerwalk i solen och så tog vi en sväng till Frognerborgen och åkte lite rutschkana. Hej vad det gick! Å hej vad det ska gå nu snart, ska på box och låta FEEEETTET BRINNNA!!!

Slut för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0