Kan någon stoppa tiden?

Det känns som om tiden står stilla på samma gång som den bara springer iväg. Förstår mig inte riktigt på det. Det är snart mitten på april och snart två år sedan jag tog studenten, 2 år! Jag kommer ihåg när jag var liten och min största storasyster tog studenten, då kändes det som om hon var supergammal och att det var minst 100 år tills jag skulle ta studenten. Nu har jag alltså tagit den, och det för 2 år sedan! Lite läskigt det där.. vart tar tiden vägen liksom?
Och om 2 år, vad gör jag då?


Det har varit en bra dag idag. Besökte barnpassningen på gymmet och lekte lite, lååång powerwalk i solskenet och kycklingsallad till middag. Snart ska jag traska iväg till Märta och sen traskar vi iväg på en liten prommis och sen hem till mig för onsdagsmys, vilket innebär: Jordgubbar, ansiktsmask och film!!




Vaddå vårkänslor!? Mitt lilla S och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0