Vad är det för dag idag?

Jo allihopa. Säger bara en sak. FREDAG. Så himla härligt. Fast det är inte sista jobbdagen för mig.. Blir barnvakt ikväll och i morgon på förmiddagen men sen så får jag vara ledig! Följer med Märta och hennes värdfamilj till deras hytta i Gaustablikk på lördag eftermiddag och blir där till på söndag. Då ska jag garanterat ha med den här dressen som jag äntligen införskaffade igår.
Då blir det mys kan jag lova!



Nu närmast väntar tvättmaskinen på att bli fylld och sen så tar vi en sväng till gymmet innan jag ska hämta barnen på skolan. Och gissa vad det blir för mat ikväll?


TACOS.





Kommentarer
Postat av: Eveliiina

fan gör PROTEST med dem dräkterna såååå hemska !!

2010-04-16 @ 12:11:40
URL: http://eveliinaylilehto.blogg.se/
Postat av: Ida

Ny telefon ??? :D

2010-04-16 @ 23:43:43
Postat av: Linnea

nope ida... en gammal och rutten som jag använder här i norge :P

2010-04-17 @ 12:03:16
URL: http://linneaenerhall.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe jaha :) Men dom fungerar dom också ;)

2010-04-17 @ 18:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0