En massa smojs

Resultatet hittils av denna dag har varit en redig sovmorgon, ett uppvaknande bland en massa popcorn och känslan av att mitt ena öga skulle sprängas. Även smoothiefrukost på altanen, powerwalk (i ett snöfall?!) till mataffären och ett hejdlöst ätande av burkmajs..

Igår på vår lilla shoppingtur hittade jag på dessa godbitar som du ser nedan. Vet inte om jag har berättat det men... jag drar till F R A N K R I K E om två veckor!! Åker med min värdfamilj till deras lägenhet i Cannes! Så var därför i ett STORT behov av en ny bikini (fast det blev visst två..hehe)

Så jaa.. man kanske borde förbereda sig lite nu då så att man känner sig någorlunda bekväm i bikinisarna om två veckor.. så YES. Nu drar jag iväg och svettas järnet på en spinningcykel!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0