9 april 2010

Tack gode gud för att det är fredag! Idag var jag snabbare än någonsin. Flög upp ur sängen. Eller inte. Var segare än segast och fick nästan krypa upp för trappen. Men det är ju trots allt fredag också.
Idag drar vi till fjällen (wihoo!!) och det ska tydligen bli toppenväder i helgen, NICE!

Vi åker ikväll efter jobbet och då har jag ca 3,5 timmars körning framför mig. Men det ska nog gå bra, har laddat upp med en massa grym musik i Ipoden så vi ska sjunga hela vägen upp. (och jag säger bara att ni ska vara glada som inte åker i samma bil som oss, haha.)

Blå himmel och sol här idag så ska ut på en redig powerwalk nu snart.



Snart får man se denna fina utsikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0