Är du min myskompis?

Jag har haft lillan hemma hela dagen idag. Vi har lekt en massa och varit ute i höstvädret (!). Hon har en sån himla energi nu för tiden så jag orkar knappt med henne, haha. Så det är tur att hon ska till dagis i morgon så att hon får springa av sig ordentligt och leka med barnen där.

Direkt efter jobbet idag så gick jag till Märta och där hittade jag på min nya myskompis. Familjen som hon bor i har fått sig en ny hund som verkligen är hur mysig som helst. Helst skulle hon vara uppe i famnen hela tiden. Vi satt ute i det fina vädret hos Märta och var barn- och hundvakt. Vi myste och hade oss med chockladbollar och såpbubblor.

Nu har jag nyss kommit upp efter ett två timmar långt besök i badrummet. Vi har gjort en helrenovering av oss själva. Massa skrubb, dusch och ansiktsmask så nu är vi fräschare än någonsin! Snart blir det ett hopp ner i sängen för att sova skönhetssömnen.







Kommentarer
Postat av: märta

sötnosar!

2010-09-01 @ 15:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0