Ett år i Norge

Ville verkligen inte gå upp ur sängen i morse, det var som om jag var helt fastklistrad i lakanet.. så sjukt trött. Men jag släpade mig i alla fall upp och så blev det gröt till frukost. I regnväder gick jag till dagiset och lämnade lillan vid nio. Varje gång jag ska lämna henne är det som om det river i mitt hjärta, hon blir så ledsen och skriker som en galen gris. Då vill man ju inte annat än att bara krama om henne och ta med henne hem igen...

Det blev förmiddagsträning idag. Zumba + core. Superkul! På vägen hem från gymmet så handlade jag. Lite för mycket som vanilgt, dum som jag är. En väska full med mjölk och juice väger ganska mycket så jag hade så gott som noll känsel i min högra axel när jag kom hem.


Jag kom på en sak idag. För exakt ett år sedan så hade jag min första arbetsdag i Norge. Alltså har jag varit här exakt i ett år idag.
Det är sjukt vad tiden går fort.

Och förresten så är det 4 månader kvar till julafton. (!!)



Kommentarer
Postat av: Cissi

Liiinnea :) jag jobbar på ett apotekslager en liten bit utanför Oslo, och jag bor förtillfället hos min kille i blommenholm men jag och Emilia ska flytta in i en lägenhet så fort vi sparat ihop till depositionen :) hur är det med dig? Vi må ju ses något, har ju inte träffat dig sen du flytta från Billingstad.

2010-08-26 @ 08:16:00
URL: http://cissinorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0