Kritvit i håret

Idag har jag och lilla S agerat fotomodeller i Frognerparken. Inte konstig att alla turister blir som galna när de ser en liten bebis med helt kritvitt hår som springer runt och skriker som en tok. Supersöt ju. Exakt ALLA kineser skulle ta bilder av henne, stackars lilla S blev rädd och då fick jag bli superhjälte och sätta henne i vagnen och springa därifrån...

Annars så har dagen bestått av att jag äntligen fick träffa E (en av döttrarna i familjen) som kommit hem från sin farmor. Jag, K och E har ritat och pysslat och gått och handlat tacosingredienser. Och nyss har hela familjen tryckt i sig på tok för mycket tacos, som vanligt... Men för att inte få dåligt samvete över det så drar vi nu ner på tennisbanan och lirar lite tennis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0