Måndag igen.

(Bara 18 måndagar kvar nu på detta år!!)

Jag har haft en toppen helg med massa mys med den bästa och det är ruttet att vara tillbaka i Oslo igen. Men man kan ju inte få allt här i livet. Någonting som jag däremot har fått är världens största klädhög mitt på golvet. Operation storstädning av min garderob är igång och nu ska verkligen allt skit bort. Blir så trött på mig själv när jag har en massa kläder som jag aldrig använder!

Är hemma med lilla S idag. Fast hon är inte hemma just precis nu, hon är med sin pappa på hälsocentralen för hennes svinkoppor bråkar hela tiden med henne. Så nu ska hon få dundermedicin så att den onda cirkeln tar slut.
När hon kommer hem är det sovdax för henne och jag hoppas på att min lunchdejt dyker upp snart för jag börjar bli superhungrig!!




Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja vi tjänar 148.81 för att vara exakt haha :) Ja du bra fråga? Men jag måste få lön innan vi hittar på något för jag är luspank:P Får lön om 2 veckor :)

2010-08-31 @ 07:28:03
URL: http://cissinorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0