Nej nu var det ett tag sen


Och hoppsan, jag är visst i Sverige och hälsar på mina kära. Närmare bestämt i Göteborg. Kom hit i torsdagskväll och igår så spenderades nästan hela dagen på Liseberg. Spöregn, skrik, skratt och glass. Och jag är så stolt över mig själv. Jag åkte frittfall för första gången (och sista gången??) i mitt liv. Jag har nog aldrig varit så rädd som jag var då, mitt hjärta höll på att hoppa ur bröstkorgen och jag skrek som en gris. Trots att jag var blöt, hade ont i magen, fick ont i knät (för att någon körde på mig med sin radiobil!!) så hade jag en superkul dag!

Nu är jag och hälsar på min söta syster och monsunregnet har äntligen slutat att falla. Nu ska vi ta på oss skorna och gå till spårvagnen. Blir att strosa runt lite i Nordstan och så går vi nog en sväng till Haga och går på mitt absoluta favoritcafé, Café husaren.

I LOVE GÖTEBORG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0