Jag är en elefant

Nu märker jag att jag är tillbaka i jobbvärlden igen. Varför? Jo, för att dagarna går så himla fort. Sjukt fort. Men jag klagar då inte det minsta. Är så glad att det går fort, för jag vill bara att den här delen av året ska försvinna så att det kan bli ett nytt år. År 2011. Vad jag ska göra då kan ni få veta en annan dag... Jag har i alla fall haft en toppendag idag. Varit ute på tur med alla jenterna till Frognerborgen och lekt en massa. Vi har också hunnit med att mysa, skratta och jag har fått bekräftat ännu en gång att jag är världens bästa barnflicka. Man blir ju inte annat än glad. Hehe.

Är ganska nyss hemkommen från ett street dance-pass på Colusseum. Haha, fastän jag var så dålig som jag vet inte vad så kände jag mig ganska cool på något sätt. Eller nej, jag kände mig inte ett dugg cool. Kände mig bara som en stor elefant. Men kul var det i alla fall!

Inte vet jag vad ni ska göra nu (VORE JU LITE KUL OM NÅGON KUNDE GÖRA SIG BESVÄRET ATT KOMMENTERA NÅGON GÅNG!!) men jag ska i alla fall krypa upp i soffan och kolla på tv innan en skypedate med en sötnos tar vid.


Kommentarer
Postat av: Eveliina

jaaag är grymt dåligt på att kommentera.. men thihi tänker på dig & läser om dig. Fast att vi är flera länder ifrån varandra :)

2010-08-13 @ 23:10:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0