Tjoflöjt vilken helg!

Toddeloo allihopa. Känns som om det var ett tag sen ni fick ett levnadstecken från mig. Men jag lever! Mer än någonsin kan jag nog säga. Det har varit en händelserik helg med god mat, fin-fin shopping, fest med massa norska jenter, segdeg-dag och makaroner och köttfärssås. Och pricken över i är att min svenska mobil är totalt borta. Gone forever. Antagligen tjuvad av någon under lördagsnatten eller så var jag helt enkelt en drulle och tappade den (vilket jag starkt tvivlar på!!). Surt att alla mina kontakter är borta och alla mina söta sms. Men men... Så har för tillfället ingen svensk mobil som man kan nå mig på om någon mot förmodan skulle vilja det... 

Dagen idag har gått superfort, både lämnade och hämtade lillan på dagis. Det gick bra trots en massa tårar när jag skulle lämna henne. Sen när jag skulle hämta henne så blev hon så himla glad och skrattade som en tok och skulle upp i famnen. Hon skulle visa mig sitt dagis ordentligt innan vi gick hem också, så nu har jag sett alla fiskarna i akvariet och blöjbytarhörnan.

Laddar nu upp inför ett corebar pass klockan åtta, går en liten powerwalk innan med Märta. Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0