Hur mycket är klockan?

Att vakna sur är inte speciellt kul. Men det gjorde jag i alla fall. De höll på å banka och skrika en massa och jag trodde att klockan var typ sex och det är inte då jag vill vakna på en lördag. Jag glömde min mobil på övervåningen igår så hade ingen klocka här nere så var lite frustrerad. Satte på datorn för att få reda på klockslaget och blev lite smått chockad när jag såg att den var halv elva. Det måste nog vara en rekordsömn för mig i denna säng, utan att vakna en massa gånger! Så då blev jag glad!

Ska försöka ta mig upp ur sängen och städa iordning lite för som vanligt ser det ut som ett bombnedslag här. Sen blir det nog en repa på stan och inhandla diverse nödvändigheter och sen så blir det hårdkörning på gymmet. Sen så hoppas jag på bara en massa mys ikväll. Hoppas hoppas.





Jag lovar att jag inte ska komma hem med så många påsar idag...

Kommentarer
Postat av: Eveliina

sötnos så fin på bilden :D

2010-08-22 @ 00:35:42
URL: http://eveliinaylilehto.blogg.se/
Postat av: Christine

Hur många påsar blev det nu då?

2010-08-22 @ 14:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0