7 dagar

Nu var det visst lite längesedan jag skrev här igen.. Det har nog inte hänt så mycket intressant här borta sedan sist. Har jobbat på som vanligt; städat lite här, tränat lite där och bakat lite också. Mycket trevligt...?

Idag är det fredag. Den näst sista fredagen som jag har kvar i mitt liv som barnflicka. Det är exakt sju arbetsdagar kvar efter denna och det känns som om jag lever i en bubbla. Kan inte riktigt fatta att jag ska sluta jobba här. Snart är det över. Men jag är så häääääär glad över att jag inte ska jobba här nå mer. Efter detta kommer mitt liv börja på riktigt. Har fin-fina planer inför framtiden.

Precis just nu så är jag efter många om och men på väg till Sverige. Ska spendera min helg där jag trivs väldigt bra.. nämligen i Göteborg! Kommer bli hur mysigt som helst. Längtar. Längtar.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0