Jag och Bertil

Jag är helt slut, min hjärna är borta och det känns som om jag kan somna vilken sekund som helst; Det blev utgång igår med bästa kompis. Vi dansade verkligen heeeela kvällen! FETT KUL! (Hoppas päls-damen hade det roligt också.) Idag har jag kännt mig som min pepparkaka.. inte helt hel liksom.

Har nyss partajat lite här hemma också. Lillan har haft släkt-kalas så vi har käkat god mat och massa tårta! Huset kommer nog braka ihop snart. Det är en massa barn här och alla är helt galna och springer runt i hela huset. Fatta att man själv hade sån energi förr i tiden..

Eftersom jag och Bertil ligger på samma nivå just nu så passar det väl inte bättre än att vi gör varandra sällskap resten av kvällen?!




Kommentarer
Postat av: Christine

Vilken päls-dam?

2010-12-06 @ 10:57:37
Postat av: Anonym

de är inte synd om päls-damen. hon får skylla sig själv när hon dödade alla mammutar. taskigt.

2010-12-06 @ 21:35:07
Postat av: linnea

christine: kan bara säga att hon inte är vår kompis!

2010-12-06 @ 21:43:01
URL: http://linneaenerhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0