SISTA DAGEN I NORGE



23:e augusti 2009 - 21 december 2010.

Så länge har jag varit anställd som barnflicka i Norge. Men nu är det slut på den tiden. Sent ikväll tar jag med mig min groteska packning och rullar hem med nattbuss mot Ockelbo för alltid.

Jag har verkligen haft det hur bra som helst här borta men det ska bli så himla skönt att komma hem till Sverige och umgås med dom jag tycker om bäst!
Den här julen kommer bli så himla bra.

Jag kommer självklart sakna "min" familj här, men vi har redan planerat in att jag ska komma på besök snart.


Nu ska jag bara fixa det sista med min packning, d.v.s. försöka hitta på lite utrymme i mina väskor så att jag kan trycka ner det sista. Sen ska jag traska mot skolan och dagis och hämta barn. När vi kommer hem är det mys mys mys som gäller. Sen avskedsmiddag ikväll och så kanske jultomten kommer..?


Sista dagen i Norge som sagt, och sista blogginlägget i denna blogg också. Fast vem vet, jag kanske slinker in här någon gång ibland.. men om inte.

TUSEN TAKK FøR MEG!!


Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare ;)

Hej sötaste!

Vill bara säga att jag tycker du är bäst.

Puss på dig!

2011-01-04 @ 22:55:43
Postat av: märtizZZzzz

börja blogga igen babyyy

2011-06-20 @ 00:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0