Snart snart snart

Fyra dagar kvar i Oslo.
En vecka kvar till julafton.
Och jag kan bara säga att det är FULLSPÄCKAT schema här under de sista dagarna. Gymkortet glöder och utnyttjas till max. Barnvakt varje kväll. Städning, bakning, handlinig och tvättning. Och mitt i allt detta ska jag hinna packa ner mitt liv i ett par väskor innan tisdagkväll då Märta och jag drar hem till Ockelbo.
Nu väntar vi husfruar bara på att det sista brödet ska bli färdiggräddat innan vi intar sängen i Märtas stora hus.
Sista fredagen jag sover i Norge detta år. NATTA!

Kommentarer
Postat av: Emelie

ska du tillbaka igen nästa år, eller vad ska du hitta på? :) God jul!

2010-12-19 @ 15:51:58
Postat av: mamma

söndag kväll.. Nu är det nära tills jag får krama om min lilla tös igen. Ha det bra och hoppas att bussresan ska gå bra.Jag hämtar dig på stationen. Kramar

2010-12-19 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0